Food

This Pop-Up Shop May Be the Future of Grocery

Feb 1, 2020

This Pop-Up Shop May Be the Future of Grocery


Imagine all of the coolest and emerging CPG brands in one place… That’s essentially what this marketing brand consultant Emily Schildt has done. Born in New York City, Pop Up Grocer is a 10-day pop-up grocery store that is home to over 100 natural food brands and selective wellness products. Emily was looking for a way to satisfy a need for exposure, up and coming brands, and a space for discovery for consumers.

Have you ever felt overwhelmed in your local grocery store? Chances are you’ve had to sift through aisles of endless product before you even came close to finding what you were looking for. However, Pop Up Grocer makes this easy. After listening to a podcast featuring Emily it became clear to me that her mission was to create a grocery store experience that you can feel comfortable exploring the latest and greatest in grocery.

What makes Pop Up Grocer even more appealing is that it travels. It goes from coast-to-coast within the United States, which makes it even more accessible to people who might be in a food desert or want to learn more about natural food products. When I found out their pop-up was still in New York (located inside the Chelsea Market), I knew I had to check it out.


As pictured above, they feature brands such as Brightland, Lesser Evil Snacks, Smart Sweets, Granola Butter, and more- which all happen to be some of my personal favorites. The concept of Pop Up Grocer is really fun and I’m looking forward to seeing them grow. If you’re going to be in the Los Angeles area later this month, they will be having their next pop-up on February 7th, 2020 for another 10 days and I highly recommend going. It’s definitely a glimpse into the possibility of what future groceries could be.





クールで、最先端のCPGブランドが1か所に集結されたらと・・・想像してみてください。それを実際に実現させた人がいます。マーケティングブランドコンサルタントのEmily Schildtがその人です。 ニューヨーク市で生まれたPop Up Grocerは、100を超える自然食品ブランドと、厳選されたウェルネス製品の10日間限定ポップアップ食料品店です。 エミリーは、消費者を満たすための新進気鋭のブランドと、それらを紹介するためのスペースを探していました。

地元の食料品店で圧倒されたことはありますか? 探しているものを見つける前に、無限とも思える多く製品が並ぶ通路で、それらをふるいにかけなければならない事があります。 ただし、Pop Up Grocerはその試練を、非常にシンプルしてくれます。 エミリーをフィーチャーしたポッドキャストを聞いた後、私は確信しました。彼女の使命は、食料品店で最新かつ最高のものを快適に探索できる店を作り上げようとしているのです。

Pop Up Grocerをさらに魅力的なものにしているのは、それが移動することです。 それは米国内の海岸から海岸へと移動するため、食物の砂漠にさまよう人や、自然食品についてもっと知りたいと思う人にとって、よりアクセスしやすくなっています。 私もポップアップ店がニューヨーク(チェルシーマーケット内)にあること知った時、絶対に見に行かなくてはいけないと思いました。

上記のイメージのように、Brightland、Lesser Evil Snacks、Smart Sweets、Granola Butterなどのブランドがあり、これらはすべて私の個人的にお気に入りの1つです。 Pop Up Grocerのコンセプトはとても楽しく、さらなる拡がりをみせることに期待しています。 近々ロサンゼルス地域に行く予定があるのであれば、2020年2月7日から10日間、次のポップアップ店が開店するので、是非行ってみることをお勧めします。将来の食料品のあるべき姿を見出すことができるでしょう。